پی ایم مودی، سی ایم یوگی، راہل گاندھی اور اکھلیش یادو نے دی عید کی مبارکباد۔
نئی دہلی: وزیر اعظم نریندر مودی نے پیر کے روز ہم وطنوں کو عید الفطر کی مبارکباد دی اور سب کی اچھی صحت اور خوشحالی کی خواہش کی۔ انہوں نے ایک ٹویٹ میں کہا، "عید الفطر پر بہت نیک خواہشات۔ دعا ہے کہ یہ مبارک موقع ہمارے معاشرے میں یکجہتی اور بھائی چارے کے جذبے کو بڑھائے۔ میں سب کی اچھی صحت اور خوشحالی کی خواہش کرتا ہوں۔
اتوار کو دہلی سمیت ملک کے کسی بھی حصے میں عید کا چاند نظر نہیں آیا، اس لیے عید الفطر کا تہوار منگل کو منایا جائے گا اور پیر 30 واں اور آخری روزہ تھا۔

کانگریس کے سابق صدر اور وایناڈ سے رکن پارلیمنٹ راہل گاندھی نے کہا کہ عید مبارک! دعا ہے کہ یہ مقدس تہوار محبت کے جذبے کو ابھارے، اور ہم سب کو بھائی چارے اور ہم آہنگی کے بندھن میں باندھ دے۔
یوپی کی گورنر آنندی بین پٹیل اور وزیر اعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ نے عید الفطر کے موقع پر ریاست کے لوگوں کو مبارکباد دی اور نیک خواہشات کا اظہار کیا ہے۔ وزیراعلیٰ نے عوام سے اپیل کی ہے کہ وہ کورونا انفیکشن کے پیش نظر تمام احتیاطی تدابیر اختیار کرتے ہوئے عید الفطر منائیں۔ وزیراعلیٰ نے کہا کہ عیدالفطر کا تہوار خوشی اور میل جول کا پیغام لے کر آتا ہے۔ خوشی کا یہ تہوار سماجی اتحاد کو مضبوط کرنے کے ساتھ ساتھ باہمی بھائی چارے کے جذبے کو بھی بڑھاتا ہے۔ یہ تہوار امن اور ہم آہنگی کا پیغام دیتا ہے۔ سی ایم یوگی نے کہا کہ عید کے تہوار پر سبھی کو ہم آہنگی اور سماجی ہم آہنگی کو مزید مضبوط کرنے کا عہد کرنا چاہئے۔
سماج وادی پارٹی کے قومی صدر اکھلیش یادو نے عید کی مبارکباد دیتے ہوئے سب کی خوشی اور خوشحالی کی خواہش کی ہے۔ انہوں نے کہا ہے کہ عید باہمی ہم آہنگی اور اتحاد کا تہوار ہے۔

سمیر چودھری۔