مرکز ی حکومت نے کیا ایکسائز ڈیوٹی کم کرنے کا اعلان، پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں تخفیف، گیس سلنڈر پر دو سو روپیہ کی سبسڈی۔ عوام کو راحت۔
نئی دہلی: مرکزی حکومت نے ہفتہ عام لوگوں کو ایک بڑی راحت دیتے ہوئے پٹرول اور ڈیزل پر بالترتیب 8 روپے اور 6 روپے کی ایکسائز ڈیوٹی کم کر دی۔ اس کے بعد پٹرول کی قیمت میں 9 روپے 50 پیسے فی لیٹر اور ڈیزل کی قیمت میں 7 روپے فی لیٹر کمی ہوگی۔
عام لوگوں کو ایک بڑی راحت دیتے ہوئے، مرکزی حکومت نے ہفتہ کو پٹرول اور ڈیزل پر ایکسائز ڈیوٹی کو بالترتیب 8 روپے اور 6 روپے کم کر دیا۔ اس کے بعد پیٹرول کی قیمت میں 9.5 روپے فی لیٹر اور ڈیزل کی قیمت میں 7 روپے کی کمی کی گئی۔
اس کے علاوہ مرکزی حکومت نے پردھان منتری اجولا یوجنا کے 9 کروڑ سے زیادہ صارفین کو 200 روپے فی گیس سلنڈر (12 سلنڈر تک) سبسڈی دینے کا اعلان کیا۔ وزیر خزانہ نرملا سیتا رمن نے کہا کہ اس سے ہماری ماؤں اور بہنوں کو مدد ملے گی۔
قومی راجدھانی دہلی میں پٹرول کی قیمت 105.41 روپے فی لیٹر اور ڈیزل کی قیمت 96.67 روپے فی لیٹر ہے۔ تاہم، اب ایکسائز ڈیوٹی میں کمی کے بعد، اتوار کو دہلی میں پٹرول کی تخمینہ قیمت 95.91 روپے فی لیٹر ہوگی۔ اس کے ساتھ ہی ڈیزل کی بات کریں تو اس کی تخمینہ قیمت 89.67 روپے فی لیٹر ہوگی۔ 
دراصل گزشتہ چند مہینوں میں پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں اضافے کے علاوہ ایل پی جی کی قیمتوں میں بھی مسلسل اضافہ ہوا ہے۔ جس کی وجہ سے عوام کا بجٹ بری طرح متاثر ہو رہا ہے۔ اس کے پیش نظر تمام ماہرین اور اپوزیشن جماعتیں ایندھن کی قیمتوں میں کمی کا مطالبہ کر رہی تھیں۔
اجولا یوجنا کے 9 کروڑ سے زیادہ استفادہ کنندگان کو 200 روپے فی گیس سلنڈر (12 سلنڈر تک) کی سبسڈی دیں گے۔ اس سے ہماری ماؤں اور بہنوں کو مدد ملے گی۔
ملک میں سب سے مہنگا پٹرول مہاراشٹر کے پربھنی میں 123.46 روپے فی لیٹر تھا، جب کہ آندھرا پردیش کے چتور میں ڈیزل 107.61 روپے فی لیٹر تھا۔ اس کے ساتھ ہی پورٹ بلیئر میں سب سے سستا پٹرول 91.45 روپے اور ڈیزل 85.83 روپے فی لیٹر تھا۔
اسی وقت، قومی راجدھانی دہلی میں پٹرول کی قیمت 105.41 روپے فی لیٹر اور ڈیزل کی قیمت آج 96.67 روپے فی لیٹر ہے۔ ممبئی میں پٹرول 120.51 روپے فی لیٹر اور ڈیزل 104.77 روپے میں فروخت ہو رہا ہے۔ تاہم اب ایکسائز ڈیوٹی میں کمی کے بعد ملک بھر میں پیٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں کمی کی جائے گی۔