ترکی کے صدر رجب طیب اردوان کا بڑا اعلان: اسرائیل اور مصر کے ساتھ تعلقات بہتر کر ینگے۔
ترکی کے صدر رجب طیب اردوان نے کہا ہے کہ ان کا ملک پرانے حریفوں مصر اور اسرائیل کے ساتھ تعلقات بہتر بنانے کے لیے اقدامات کرے گا۔ ترک نیوز چینل این ٹی وی کے مطابق اردوان نے کہا کہ تعلقات کو بہتر بنانے کا یہ اقدام متحدہ عرب امارات کے ساتھ چند ہفتے قبل کیے گئے اقدام جیسا ہوگا۔
بی بی سی کی خبر کے مطابق ترکمانستان سے واپسی پر اردوان نے صحافیوں کو بتایا، "ہم متحدہ عرب امارات کے ساتھ وہی اقدامات کریں گے جو دوسروں (اسرائیل اور مصر) کے معاملے میں کرتے ہیں۔"
ترکی اور متحدہ عرب امارات نے گزشتہ ہفتے ایک ارب ڈالر کی سرمایہ کاری کے معاہدے پر دستخط کیے تھے۔ اس دوران اردوان نے کہا کہ وہ تعلقات کے "نئے دور" کا آغاز کریں گے۔
انہوں نے کہا "متحدہ عرب امارات نے 10 بلین ڈالر کی سرمایہ کاری کا منصوبہ بنایا ہے۔ اس سرمایہ کاری سے، ہم ایک بہت مختلف مستقبل بنانے کے قابل ہو جائیں گے۔" اس دوران انہوں نے یہ بھی کہا کہ وہ فروری میں متحدہ عرب امارات کا دورہ کریں گے۔
نومبر کے اوائل میں ترکی میں زیر حراست اسرائیلی جوڑے کی رہائی کے بعد اردوان نے اسرائیلی وزیر اعظم نفتالی بینیٹ سے فون پر بات چیت کی۔ دونوں ممالک کے وزرائے اعظم کے درمیان ایسی بات چیت شاذ و نادر ہی ہوتی ہے۔
 
DT Network