نکھت زرین نے کامن ویلتھ گیمز میں شیرنی کی طرح کیا مقابلہ، 0-5 سے تاریخی جیت درج کرکے ملک کے لیے فتح کیا 17واں طلائی تمغہ۔
نئی دہلی: ہندوستانی باکسر ورلڈ چیمپیئن نکہت زرین نے برمنگھم میں جاری کامن ویلتھ گیمز میں ملک کے لیے 17واں گولڈ میڈل جیت لیا ہے۔ ہندوستان نے کامن ویلتھ گیمز میں اب تک 48 تمغے جیتے ہیں، باکسنگ میں یہ ملک کا تیسرا تمغہ ہے۔

نکھت زرین نے کامن ویلتھ گیمز 2022 کے 10ویں دن ہندوستان کے لیے ایک اور گولڈ میڈل جیتا۔ انہوں نے خواتین کی لائٹ فلائی کیٹیگری کے فائنل میں شمالی آئرلینڈ کی کارلی میکنول کو 5-0 سے شکست دی۔ کامن ویلتھ گیمز میں ٹیم انڈیا کا یہ 48 واں تمغہ ہے۔ جبکہ باکسنگ میں یہ تیسرا گولڈ میڈل ہے۔ نکھت نے پہلی بار کامن ویلتھ گیمز میں ملک کے لیے تمغہ جیتا ہے۔
نکھت نے پہلے راؤنڈ سے ہی مضبوط شروعات کی اور اسے آخری راؤنڈ تک برقرار رکھا۔ وہ پورے کھیل میں شیرنی کی طرح لڑتی رہی۔ اس نے یہ میچ 5-0 سے جیت کر ریکارڈ بنایا۔ کامن ویلتھ گیمز میں ہندوستان کے لیے نکھت کا یہ پہلا تمغہ ہے۔ اس میچ کے بعد گولڈ جیتنے کا اعتماد ان کے چہرے پر صاف نظر آرہا تھا۔ نکھت نے سیمی فائنل میں اپنی کارکردگی کو برقرار رکھتے ہوئے فائنل میں بھی پنچ مارا اور ہندوستان کو سونے کا تمغہ دلایا۔
نکھت سے پہلے اتوار کو ہی باکسنگ میں مزید دو گولڈ میڈل حاصل کرچکے ہیں۔ خواتین کے زمرے میں نیتو اور مردوں کے زمرے میں امت پنگھل نے ملک کے لیے سونے کا تمغہ جیتا۔
اہم بات یہ ہے کہ اتوار کو خبر لکھنے تک ہندوستان نے کامن ویلتھ گیمز 2022 میں 17 گولڈ میڈل جیتے ہیں۔ ٹیم انڈیا تمغوں میں چوتھے نمبر پر ہے۔ ہندوستان نے سونے کے سترہ، 12 چاندی اور 19 کانسی کے تمغے جیتے ہیں۔ وہ اب تک کل 48 تمغے جیت چکے ہیں۔ اس معاملے میں آسٹریلیا پہلے نمبر پر ہے۔ آسٹریلیا نے 61 طلائی، 51 چاندی اور 52 کانسی کے تمغے جیتے ہیں۔

Nikhat Zareen Wins Gold Commonwealth Games 2022: