نئی دہلی: اگر آپ ایئرٹیل کے صارف ہیں تو یہ خبر آپ کے لیے بہت كام کی ہے۔ کمپنی نے کم از کم ماہانہ ریچارج پلان کو مہنگا کر دیا ہے۔ یعنی ریچارج کے لیے صارفین کو پہلے سے زیادہ ادائیگی کرنی ہوگی۔ اس میں 28 دن کے پلان کے لیے ریچارج کی قیمت 57 فیصد بڑھا کر 155 روپے کر دی گئی ہے۔ ٹیلی کام کمپنی کی آفیشل ویب سائٹ پر جاری اعلان سے یہ اطلاع موصول ہوئی ہے۔
رپورٹ کے مطابق ٹیلی کام کمپنی نے ابھی ہریانہ اور اڈیشہ سرکلز میں ریچارج کی قیمتوں میں اضافہ کیا ہے۔ اس کے ساتھ ہی اس کا 99 روپے کا کم از کم سروس پلان بھی بند کر دیا گیا ہے۔ اس پلان میں صارفین سے 2.5 پیسے فی سیکنڈ کی شرح سے 200 ایم بی ڈیٹا اور کالز وصول کی گئیں۔
اس معاملے کی جانکاری رکھنے والی ایجنسی کے ذرائع کے مطابق، کمپنی نے اس نئے پلان کی جانچ شروع کر دی ہے۔ اس کے بعد، کمپنی جانچ کے نتائج کی بنیاد پر اسے پورے ملک میں نافذ کر سکتی ہے۔ اس کے ساتھ، 155 روپے سے کم قیمت والے ایس ایم ایس اور ڈیٹا پلان 28 دنوں کے لیے بند کیے جانے کا امکان ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ صارفین کو اب ماہانہ پلان میں بھی ایس ایم ایس سروس حاصل کرنے کے لیے 155 روپے کا ریچارج کرنا ہوگا۔

سمیر چودھری۔