نئی دہلی: ٹینس سنسی کہلانے والی بھارتی ٹینس اسٹار ثانیہ مرزا نے ریٹائرمنٹ کا اعلان کر دیا۔ انہوں نے سوشل میڈیا پر بتایا کہ وہ اپنا آخری گرینڈ سلیم آسٹریلین اوپن کھیلنے کے لیے تیار ہیں اور وہ فروری میں دبئی اوپن کے بعد ٹینس نہیں کھیلیں گی۔ ثانیہ مرزا نے ٹویٹر پر یہ اطلاع دی۔
ثانیہ مرزا نے اسے ٹوئٹر پر ایک ’لائف اپ ڈیٹ‘ قرار دیتے ہوئے لکھا، ’30 سال قبل حیدرآباد کے نصر اسکول کی ایک 6 سالہ بچی اپنی والدہ کے ہمراہ نظام کلب کے ٹینس کورٹ گئی تھی۔ پہلی بار ٹینس سیکھنے کے لیے کوچ سے لڑی، کیوں کہ تب کوچ نے محسوس کیا کہ وہ بہت چھوٹی ہے،" "خواب کو حاصل کرنے کی لڑائی چھ سال کی عمر میں شروع ہوئی۔"
"بہت امیدوں کے ساتھ، اور بہت سی مشکلات کے باوجود، ایک دن گرینڈ سلیم کھیلنے اور کھیل کی اعلیٰ سطح پر ملک کا نام روشن کرنے کا خواب دیکھنے کی ہمت کی۔"
"اب جب میں اپنے کیرئیر پر نظر ڈالتی ہوں تو نہ صرف مجھے 50 گرینڈ سلیم کھیلنے کا موقع ملا بلکہ میں خدا کے فضل سے ان میں سے کچھ جیتنے میں کامیابی بھی ملی۔"
"اپنے ملک کے لیے تمغے جیتنا میرے لیے سب سے بڑا اعزاز رہا ہے اور میں پوڈیم پر کھڑے ہونے پر شکر گزار ہوں، یہ جان کر کہ ترنگا بلند ہو رہا ہے اور دنیا بھر میں لاکھوں لوگ اس کا احترام کر رہے ہیں - یہ سب اس لیے کہ میں اس قابل تھا۔ کچھ کرو۔ خوش قسمتی سے یہ مل گیا۔"

"یہ لکھتے ہوئے میری آنکھوں میں آنسو ہیں اور میرے رونگٹے کھڑے ہو رہے ہیں،" انہوں نے لکھا، بیٹے کو اس کی زیادہ ضرورت ہے اور وہ اس کے ساتھ زیادہ وقت گزارنا چاہتی ہے۔